Ontvang GRATIS de case studies vol meer winst-impact voor innovatieve projecten van 60 miljoen tot bedrijven die meer dan 1 miljard vermogen beheren (Asset Management, technologie en de maakindustrie).
Je gegevens worden gerespecteerd conform de GDPR richtlijnen.
Zie ook ons privacy beleid.
Speciaal voor ondernemers die serieus meespelen
Quick-fix sales: Eenmalige snelle omzet
‘Direct beginnen met verkopen’ zonder eerst je strategisch voordeel te vermarkten? Dat kost je op de lange termijn meer tijd, geld en frustratie.
Geïntegreerde aanpak: Duurzame winsten
Meer winst klanten en het verhogen van de CLTV volgens het Convincing Power Model is een strategische beslissing om een duurzaam, stabiele omzet te hebben.
Dan is de publicatie met cases over Ontdek hoe je meerwinstklanten krijgt met de Convincing Power Principes® iets voor jou.
Krijg toegang tot de 15+ jaar ervaring en kennis die ik in de software, de maakindustrie, (digital) assets, brokerage en funds heb ontwikkeld. Ontdek en ervaar hoe je makkelijker klantvertrouwen opbouwt. Dat is jouw basis voor expansie van je bedrijf qua volume, markt en winst.
Inhaken op de ambities van je klanten en stakeholders levert meer revenue op de lange termijn. In de cases leer je hoe je slim gebruikt maakt van deze strategische aanpak.
Je gegevens worden gerespecteerd conform de GDPR richtlijnen.
Zie ook ons privacy beleid.
"De samenwerking met Sibren ging als vanzelf en vlot. Zowel in de ontwerpfase als de uitwerkfase van drukwerk en technische website deel zijn alle beloftes netjes op tijd en prima verzorgd binnen het budget opgeleverd.
Samenwerking met Sibren kan ik zeker aanbevelen omdat hij een brede interesse heeft, goed kan luisteren en doorvragen waardoor hij dicht bij de kern komt. Hij maakt ontwerpen waar je blij van wordt. En ondertussen is de technische realisatie en planning prima op orde.Het belangrijkste vind ik dat hij een prettig persoon is om mee te werken."
Directeur van Schaik Accountants
"Sibren werkte aan onze websites, brochures en branding artwork. Hij was in staat om een nieuwe impuls en goede smaak aan het merk toe te voegen. Zijn werk laat zien dat Sibren in staat is om de boodschap die we willen communiceren te integreren in zijn ontwerpen.
Sibren is een partner in het creatieve proces en helpt ideeën om te zetten in praktische ontwerpen. Zijn persoonlijke en toegewijde aanpak wordt zeer gewaardeerd."
Thorsten Gragert, hoofd R&D
Jenny Crone,
directeur WarmCO2
"Wat prettig is aan onze samenwerking is dat Sibren heel goed kan luisteren naar wat ik wil als klant. Daardoor is de uitkomst een creatie waar ik helemaal gelukkig mee ben.
Verder geeft Sibren veel advies over hoe het werkt binnen een organisatie, hij ondersteunt dus in de wijze hoe ik het beste kan acteren op het gebied van PR en Marketing. Dan nog vind ik het gewoon leuk om met Sibren samen te werken omdat hij een leuk prettig mens is."
Sibren van der Burgt is business strateeg, marketeer en designer.
Hij heeft de kneepjes van het communicatie en design-vak geleerd bij ontwerpbureau's waaronder Edenspiekermann (90fte) die werken voor corporate klanten zoals de Nederlands Spoorwegen, Randstad, ABN-AMRO, Rabobank en de branding, positionering en identity ontwikkelden. Zo heeft hij in 1996 voor herpositionering van Heineken de eerste presentaties voor een design-salespitch in elkaar gedraaid.
Innovatie in technische mogelijkheden zijn voor hem inspiratiebron voor nieuwe branding, marketing en design toepassingen. Het agile manifesto en lean start-up staan bij hem hoog in het vaandel en paste die methodieken al in 2012 toe in de marketing. Met toepassen van agile online samenwerken speelt hij tot op vandaag in de voorhoede van marketingontwikkeling voor klanten over wereld, van Chicago tot Hong Kong.
Sibren heeft meer dan 20 jaar ervaring in communicatie en design ervaring in diverse industrieën met (beursgenoteerde) corporate bedrijven en scale-ups. De kennis heeft hij in een methodiek en principes gegoten, waarmee je naar naar een rol als business partner voor je klanten navigeert, waardoor expansie en hogere CLT binnen handbereik is.
De principes en de methodiek is continu doorontwikkeld en wordt ingezet bij (Digital) Asset Managers die in alle tijdzones handelen, bedrijven in de Maakindustrie en bij Software bedrijven.
In deze tijd red je het niet meer met nog meer extra features en je producten vol met pleisters plakken om nog even vooruit te kunnen. Soms zijn je diensten niet meer nodig omdat Artificial Intelligence tools die rol goedkoper en sneller levert. Daarom is Business Partnership enorm belangrijk, en de Convincing Power Principes helpen je om naar die partnership te transformeren en te focussen op meerwinstklanten.
We helpen de omvang, reikwijdte of winst te vergroten bij zowel huidige als nieuwe klanten door gebruik te maken van de Convincing Power Principles. Hierdoor worden de huidige klanten de beste kopende klanten. Dit doen we met bewezen marketingtools, merkstrategieën, contentstrategieën, (web)design en grafisch ontwerp.
We benutten de verborgen strategische voordelen van je bedrijf en brengen deze onder de aandacht.
Met de principes ervaren je belangrijkste klanten en stakeholders deze voordelen met overtuiging, waardoor de Customer Lifetime Value (CLTV) en aantrekkingskracht op investeerders toenemen.
Met een hogere CLTV kunt u winsten uitkeren en investeren in je bedrijf om bijvoorbeeld een nieuwe markt aan te boren. Hoe zou het zijn als je gemakkelijker investeerders zou kunnen aantrekken voor je expansie?
Je gegevens worden gerespecteerd conform de GDPR richtlijnen.
Zie ook ons privacy beleid.